Voorafgaand aan de schoolvakantie rondde een aantal deelnemers van eetlokaal De Vrolijkheid de middelbareschool af.

Dit jaar waren het maar liefst zeven jongeren, ze zullen erg gemist worden, want zo schrijft coördinator Clarita: " Deze jongeren hebben 5 jaar deelgenomen aan het eetlokaal, ze hielpen graag een handje mee, bijvoorbeeld met het tillen van pannen en zij vertegenwoordigden het eetlokaal ook graag met voetbal en andere activiteiten van de school."

Bij de afronding van het schooljaar was er nog meer goed nieuws, want twee deelnemers van het eetlokaal kregen een diploma voor hun uitzonderlijke schoolprestaties van het afgelopen schoojaar!

Stichting Wees Kind is trots op hen allemaal en dankbaar voor de donateurs die bijdragen aan het eetlokaal en dit dus helpen mogelijk maken! Want zonder gezonde maaltijd in de buik gaat concentreren in de klas een stuk moeilijker. Daarbij komt natuurlijk ook nog alle zorg en aandacht die de kinderen van het lokale Stichting Wees Kind team ontvangen.

SWK Nieuws