Dankzij haar donateurs zorgt Stichting Wees Kind ondertussen al 15 jaar dat kinderen in Peru weer kind kunnen zijn.

We noemen een aantal recente donateurs hier onder:

Eind augustus ontving Stichting Wees Kind een zeer gulle gift van Mondhygiënisten praktijk Ede Reeds jarenlang een trouwe sponsor, ontzettend bedankt Marinka en team!

Deze donatie komt ten goede aan de jaarlijkse tandartscampagne voor de kinderen van eetlokaal De Vrolijkheid, die begin november van start zal gaan.

Via Geef.nl werden twee donaties gedaan. Een zeer gulle geefster doneerder anoniem, we waren aangenaam verrast! Met dit bedrag kunnen ruim 4.000 maaltijden klaargemaakt worden!Daarnaast doneerde de man van Tessa een bedrag voor de tandartscampagne, dit omdat hij zélf in Peru naar de tandarts moest maar onze vaste tandarts Cesar Vivar geen betaling wilde. De mannen regelden het op deze charmante manier.

De dames van het breiproject ontvangen alsnog een donatie via voormalig medewerkster Katherine. Lees erover via de link: Donatie breiproject

Via onze voorzitter Anja mochten we wederom een donatie van haar lieve vriendin W. ontvangen, dit keer op een hele originele manier verkregen, je leest er hier meer over: Verkoop fiets levert bankjes

Al jarenlang mogen de kinderen van Stichting Wees Kind maandelijks op een donatie van Mijn Slaapliedje rekenen. Wat een trouwe donateur!! Ontzettend bedankt hiervoor!

Anja, Tessa en families namen gedoneerde kleding en laptops mee vanuit Nederland, die tijdens hun bezoek werden uitgedeeld. In de volgende links lees je erover: Kleding donatie en Laptops tweede leven in Peru.

Vanuit Huaraz zelf werden de kinderen van eetlokaal De Vrolijkheid getrakteerd op koekkruimels van Dirk's Waffles en op extra fruit en een fruitsalade door de donatie van een donateur die graag anoniem wil blijven.

Ook dit kwartaal mochten de projecten in Peru rekenen op donaties van oud vrijwilligers, familieleden andere betrokkenen bij Stichting Wees Kind, doordat zij maandelijks, per kwartaal of jaarlijks een donatie op de rekening van de Stichting doen of anderzijds bijdragen.

Alle kinderen en jongeren van de projecten van Stichting Wees Kind in Huaraz en Lima en natuurlijk ook het team van Stichting Wees Kind zijn ontzettend dankbaar voor de mooie donaties: Muchas gracias!