De laatste zondag van de maand mei werd het lokale team voor moederdag in het zonnetje gezet. Dat was gepland tegelijk met de half jaarlijkse bijeenkomst van het lokale Stichting Wees Kind team.

Deze keer vond de bijeenkomst even buiten Huaraz plaats, een locatie uitgekozen door de teamleden zelf.

Naast een lekkere lunch en een gezellig samen zijn, was de bijeenkomst een mooi moment om tussen de projecten ervaringen uit te wisselen en ons te realiseren dat het lokale team de laatste jaren enorm gegroeid is. Niet alleen in aantal maar ook zeker in ontwikkeling!

Huaraz bezoek
Projectmanager Sabine bezocht eind mei de projecten in Huaraz, naast de teambijeenkomst stonden er verschillende overleggen gepland om de beschikbare tijd optimaal te benutten. Zo vonden er evaluatie gesprekken met projectcoördinatoren Elita en Clarita plaats, werden de lokale fondsenwervingsactiviteiten voor de tweede helft van het jaar gepland en was er tijd voor een team momentje in elk eetlokaal.

Van links naar rechts op de foto: Dariela, Elita, Liz, Hilda, Rocio, Clarita en Sabine. Helaas konden Roxana, Tomasa, Elvira en Diana er niet bij zijn.